
Czy umiesz słuchać swojego klienta?
Na początek trzeba sobie zadać pytanie, po co nam w ogóle potrzebne do szczęścia aktywne słuchanie. Czy nie wystarczy samo słuchanie, albo po prostu — słyszenie? Odpowiedź brzmi, to zależy. Zależy, jaki efekt chcemy osiągnąć. Jeśli chcemy, aby nasz rozmówca np. klient czuł się przy nas dobrze, warto zastanowić się nad tym, w jaki sposób reagujemy na to, co do nas mówi i jak może to wpłynąć na to, jak jesteśmy postrzegani my, jak czuje się nasz rozmówca i w jakich barwach będzie się wobec tego rysowała nasza z nim relacja.
Czytaj dalej
Pięć tematów, których lepiej nie poruszać z klientem. Savoir-vivre w salonie fryzjerskim.
W salonie fryzjerskim, jak w każdym lokalu usługowym, to klienci są najważniejsi, albowiem bez nich salon po prostu nie ma racji bytu. Poza zabiegami na włosach i stylizacją klient oczekuje także odpowiedniej atmosfery, a często także rozmowy, która umili mu czas podczas wizyty. Aby jednak nie popełnić gafy, warto skorzystać z porad podręcznika savoir-vivre, by dowiedzieć się, których tematów absolutnie należy unikać.
Czytaj dalej
Jaka jest różnica między nanoplastyką, prostowaniem proteinami i b-toxem do włosów?
Zabiegi z b-toxu do włosów i proteiny to dwa najczęstsze zabiegi stosowane w salonach fryzjerskich dla osób poszukujących gładszych, zdrowszych i lśniących włosów, natomiast zabieg nanoplastyki to najnowszy trend w branży fryzjerskiej, prawie nieznany w wielu krajach na świecie.
Czytaj dalej
NANOPLASTYKA - Witamy w nowej erze prostowania i regeneracji włosów!
Nanoplastia jest kompleksowym zabiegiem opierającym się o odkrycia nanotechnologii oraz chemii organicznej. Jest technologicznym następstwem chemicznego prostowania, keratynowego prostowania, wygrywającym z nimi działaniem, efektami, składem i czasem utrzymywania się efektów.
Czytaj dalej